شهیـــد اســــماعــــیل مـــرادی

اسماعیل مرادی کابدارکلایی- بسیج مسجد کاظمبیک بابل

شهیـــد اســــماعــــیل مـــرادی

اسماعیل مرادی کابدارکلایی- بسیج مسجد کاظمبیک بابل

شهیـــد اســــماعــــیل مـــرادی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام اســــماعــــیل مـــرادی از بسیجیان پایگاه علی بن ابیطالب ع مسجد کاظمبیک بابل است که به همت اعضای واحد دانش آموزی این پایگاه پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : قاسم
تاریخ تولد : 1348/11/02
تاریخ شهادت : 1365/11/08
محل تولد : بابل
گلزار ارامگاه معتمدی بابل
نحوه شهادت : اصابت ترکش به سر
محل شهادت : عملیات کربلای 5-شلمچه

بایگانی

آخرین مطالب

وصیتنامه شهید اسماعیل مرادی

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و به نام اسلام و درود بر سرور آزادگان حسین بن علی(ع) و با سلام و درود بر منجی عالم بشریّت مهدی موعود(عج) و نائب بر حقّش پیر جماران و یار مظلومان و یتیمان امام امّت و سلام و درود بر شیران روز و زاهدان شب رزمندگان اسلام و با سلام و درود بر شهدا که با که با جهاد خود به معامله جان و درخت تنومند این انقلاب را آبیاری کردند و سلام بیکران بر خانواده های معظّم شهدا و مفقودین.

الهی من همان بنده عاصی تو بودم که یک عمر در گناه و معصیّت و اشتباه غرق بودم و نمیدانستم که به چه کسی رجوع کنم خدایا چگونه شکرگذار چنین نعمت بزرگ باشم که مرا از منجلاب گناه بیرون آوردی و نگذاشتی از مسیر الهی منحرف شوم خدایا تو را شکر میگویم که به من راه چگونه زندگی کردن را یاد دادی، خدایا به من آموختی که چگونه باید مردانه زندگی کنم.

ای بندگان خدا و ای آنانی که در منجلاب گناه دست و پا میزنید یک لحظه به خودتان بیایید و به اعمال خود بیندیشید و ببینید از آن لحظه که به دنیا آمدید چقدر گناه کردید آیا به اندازه آن کار خوب هم انجام داده اید یا خیر؟!!!

اگر تا به حال انجام نداده اید سعی کنید از این لحظه به بعد کار های خوب خود را توشه برای آخر خود قرار دهید و از گناه و معصیّت دوری کنید بدانید از اعمال ناشایست گذشته خود به درگاه خداوند توبه کنید و خود را به سوی خداوند متعال سوق دهید.

ای عزیزان روزی من مثل شما غرق گناه بودم و از گناهانم پشیمان شدم و همانطور که خداوند فرمود که هر کس بخواهد توبه کند راهش باز است و توبه او را میپذیرم و از گناهانش چشم میپوشم. اگر صد ها بار توبه خود را با پروردگار خود شکستی باز خداوند به بنده خود میگوید بیا توبه کن!

 

الهی گر گنه کردم ببین اکنون پشیمانم

                             به در گاهت شتابان آمدم با چشم گریانم

 

الهی خودت گفتی بیا من هم آمدم، خدایا من آمدم تا راضی به رضای تو باشم تا بتوانم به درجه قرب تو برسم.

برادران وخواهران حزب اللهی اوّلین کلامم به شما این است که همیشه گوش به فرمان امام باشید و همیشه امام را دعا کنید که خداوند تا ظهور حجّتش آقا امام زمان(عج) او را نگه دارد. عزیزان حزب اللهی قدر دان این انقلاب باشید خداوند لطفی عنایت نمود که امام آمد و انقلاب جدیدی به پا شد و جوان های ما را از دامن پلید شرق و غرب بیرون کشید و شما هم باید این را بدانید که تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه هستید آمریکا و دیگران نخواهند توانست کاری از پیش ببرند و برای اینکه بتوانیم پشتیبان ولی فقیه باشیم باید به حرف رهبر انقلاب و مسئولین بالا گوش فرا دهیم باید جبهه ها را پر کنید و نگذارید که خدای نا کرده اسلام ضربه بخورد ای برادر جبهه ها را خالی نگذارید و آنهایی که میتوانند به جبهه بروند هرچه بهتر جبهه را پر کنندو آنانی هم که آمادگی ندارند پشت جبهه را حفظ کنند . برادران قرآن را زیاد بخوانید و دعا زیاد بکنید و در نماز جمعه حتما شرکت کنید که همانند نماز های یومیه واجب است . این را بدانید که به اسلام نیازمندیم و اسلام به ما نیازمند است گرچه خداوند خود پشتیبان اسلام و ماست.

ای خانواده بزرگوارم :

ازمن راضی باشید و اگر ناراحتی و نارضایتی از بنده حقیر داشته اید مرا عفو کنید. اینک که در بین شما نیستم می دانم که چه احساسی دارید امیدوارم که ذره ای غم و اندوه به خود راه ندهید زیرا آن کس که به من جان حیات داد اینک جانم را خریده و با کمال میل جانم را تقدیمش می کنم و بسوب او باز میگردم . "انالله و اناالیه راجعون" وآنگاه که بوسیله دشمن شهید شدم در آن وقت است که احساس راحتی می کنم آن لحظه که من دربین شما نیستم فقط روح من است که با شادابی تمام با شما خواهد بود  و این است جاودانگی که خداوند وعده داده است . ای مادرم برایم گریه نکن اگر می خواهی گریه کنی برای امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) غمخوار آن حضرت گریه کن . هرگز جلوی دشمنانم گریه نکن هر وقت جنازه ام را برایت آوردند بسوی پروردگارت نماز شکرانه بخوان و از خدا بخواه که این قربانی را بپذیرد .

ای پدر عزیزم که رنج بسیار برایم کشیده ای .انشاءالله که خداوند به شما اجر عظیم عنایت بفرماید .

پدر جان اگر جنازه ام را برایت آوردند دستهایت را بالا ببر و از خدا بخواه که پیر جماران امام امت را تا انقلاب حضرت مهدی (عج) حفظ بدارد .

و ای خواهران و برادرانم :

هیچ وقت از خدا غافل نشوید و همیشه دعا گوی این انقلاب باشید و به فرزندانتان نماز یاد بدهید و به دختران خود حجاب اسلامی بیاموزید که حجاب سنگری است در مقابل دشمنان اسلام. انشاءالله خداوند به شما توفیق دهد که انقلاب را یاری کنید و اسلام را به تمام جهان صادر نمائید.

سخنی با آنانی دارم که تا بحال بی تفاوت بودند نسبت به انقلاب از روی جهل و نادانی ویا اینکه عملا مخالفت می نمایند . اکنون زمانی است که می توان کاملا حق را از باطل تشخیص داد . بیایید مال اندوزی در دنیای فنا شدنی را کنار نهاده و توشه برای جهان باقی گرد آورید.

دوستان و برادران حزب اللهی، شما نیز بدی هایم را عفو نمائید و از من راضی باشید باشد که روز قیامت شفائتتان نمایم . در انتظار روز موعود.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

التماس دعا

الحقیرالعاصی اسماعیل (محسن) مرادی

مهران 7/4/65

۹۴/۰۴/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی